بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به انگلستان
  • نرخ بیکاری در انگلستان
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در انگلستان
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در انگلستان
  • اخذ ویزای کار انگلستان برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت انگلستان از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در انگلستان
  • بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان و سخن پایانی
مهندسی حسابداری در انگلستان

بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان، کاریابی انگلستان، شرایط یافتن شغل در انگلیس برای مهندسین حسابداری، روند اخذ ویزی کار انگلیس برای مهندس حسابدار، اخذ اقامت و تابعیت انگلستان و هر آن چه مرتبط با بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان هستند، را مورد بررسی واقع می نماییم. شرایط بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان چگونه می باشد؟ آیا کاریابی انگلستان روشی دشوار است؟ شرایط یافتن شغل در انگلیس چگونه است؟ اخذ ویزای کاری انگلستان چگونه امکان پذیر است؟ آیا مهندسین حسابدار می توانند با کار کردن در کشور انگلستان اقامت دائم و تابعیت این کشور را به دست بیاورند؟ پاسخ تمامی این سوالات در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان موجود می باشد و شما عزیزان می توانید در وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، تمامی مقالات کاری ما را در جهت مهاجرت به سرزمین های خارجی مطالعه نمایید و از دانش این موسسه، در جهت مهاجرت بهتر و ایده آل بهره ببرید. جالب است بدانید، این موسسه بیش از یک دهه در امر مهاجرت به متقاضیان کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه گذاری و … خدمات ارائه می کند. شما خوبان می توانید از طریق برقراری تماس با دفاتر موسسه، از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.  

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار در خارج

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار در خارج

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به انگلستان:

اگر شما عزیزان می خواهید به کشور انگلستان مهاجرت کرده و در بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان مشغول به کار شوید، باید در نظر داشته باشید، که آیا شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان وجود دارد یا خیر؟ به همین دلیل می خواهیم شرایط کاری کشور انگلستان و شرایط کاری مهندس حسابدار در این کشور را بررسی نماییم. کشور انگلیس یک از بهترین کشور های اروپایی می باشد، که می توان گفت یکی برترین و مقاوم ترین اقتصاد ها را دارا می باشد. این امر سبب گشته تا دولت انگلیس به کارمندان خود حقوق و دستمزد بسیار مطلوبی اعطا کند. راه های مهاجرتی به سوی کشور انگلستان متعدد می باشد و مهاجرت از طریق کار به این کشور، نیاز به دریافت یک پیشنهاد کار دارد. مهندسین حسابدار بسیار زیادی هستند، که می خواهند در زمان حال به کشور انگلیس مهاجرت نمایند. حسابداری یک زمینه بسیار ماهر و با نظم است، به همین دلیل حسابداران خوب همچنان به دنبال یافتن شغل در انگلیس می باشند. در حقیقت، تحقیقات نشان می دهد که این کشور تا سال 2050 به حدود 80،000 حسابدار اضافی نیاز دارد. اساساً حسابداران مسئول مستقیم امور مالی کارفرمایان خود هستند. وظایف آن ها شامل تعادل دفاتر، تهیه صورت های مالی و اطمینان از پایبندی مشتریان به برخی از قوانین و مقررات است. ناگفته نماند که همه کارمندان بخش مالی به مهارت ریاضی نیاز دارند. حسابداران برای این که بتوانند در کشور صنعتی و مقاومتی انگلیس استخدام شوند، باید بتوانند یک پیشنهاد شغلی بگیرند و در ابتدا برای معادل کردن مدارک حسابداری خود با نظام حسابداری انگلیس اقدام نمایند. به طور کلی مهندسین حسابداری برای واجد شرایط بودن، نیاز به مدرک تحصیلی معتبر حسابداری و سابقه کاری بالا دارند. به علاوه بایستی در کشور انگلیس مجوز های دیگر را نیز اخذ نمایند و یا ممکن است، قبل از مهاجرت به این کشور، دیگر شرایطی از مهندسین حسابدار درخواست شود. بدین منظور به شما پیشنهاد می کنیم، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید.

نرخ بیکاری در انگلستان:

به علاوه شرایطی که در مطلب بالا بیان کردیم، مهندسین حسابدار برای این که بتوانند به کشور انگلستان مهاجرت کرده و در بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان استخدام شوند، باید میزان نرخ بیکاری این کشور را نیز در نظر بگیرند. میزان نرخ بیکاری در کشور انگلستان در سال 2021، حدود 4.7 درصد می باشد. از آن جایی که در حال حاضر در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، به شغل مهندسی حسابداری نیاز است و نرخ بیکاری در حد مناسبی قرار دارد، متقاضیان می توانند به این کشور پهناور مهاجرت داشته باشند. نمودار نرخ بیکاری در کشور انگلستان در زیر این مطلب ترسیم گردیده است.

نمودار نرخ بیکاری در انگلستان

طبق تصویر بالا، کشور انگلستان از سال اخیر تا سال جاری، افزایش نرخ بیکاری زیادی نداشته است و تنها در اواخر سال 2020، میزان نرخ بیکاری کمی افزایش چشم گیر داشته است و به حد 5 درصد رسید. ولی با شروع سال جاری، میزان نرخ بیکاری در کشور انگلستان رو به کاهش می باشد و این امر، شرایط ایده آل کاری در انگلستان را توصیف می نماید. حال اگر قصد دارید در بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان کار کنید، بهتر است از عناوین و وظایف شغلی خویش اطلاع داشته باشید. در ادامه این موضوع، به بررسی عناوین و وظایف شغلی مهندسین می پردازیم.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به انگلستان:

در عنوان بالا بررسی کردیم و مشاهده کردیم، سطح نرخ بیکاری در کشور انگلستان پایین است و مهندسین حسابدار و سایر اشخاصی که به دنبال یافتن شغل در انگلیس می باشند، در کم ترین زمان می توانند یک پیشنهاد کار دریافت نمایند. ولی یکی دیگر از نکاتی که در باب کاری مهندسین حسابدار وجود دارد، متعدد بودن زیر شاخه حسابداری می باشد. در واقع حسابداران در کشور انگلستان در عناوین مختلفی از شغل حسابداری قرار می گیرند و برخی از این عناوین عبارتند از:

حسابرس مالی

بیمه

حقوق و دستمزد

بانکدار سرمایه گذاری

حسابدار

تحلیلگر مالی

کنترل کننده

حسابدار ارشد

خزانه دار شرکت

علاوه بر دانستن برخی از عناوین شغلی مهندسن حسابداری، بایستی از وظایف مهندسین در بازار کار مهندسی حسابدرای در انگلستان مطلع بود. برای این منظور لیست زیر را تهیه و تنظیم کرده ایم.

تهیه حساب و اظهار نامه مالیاتی

اداره حقوق و دستمزد و کنترل درآمد و هزینه

حسابرسی اطلاعات مالی

تدوین و ارائه گزارش ها، بودجه ها ، برنامه های تجاری، تفسیرها و صورت های مالی

تجزیه و تحلیل حساب ها و برنامه های تجاری

ارائه خدمات برنامه ریزی مالیاتی با اشاره به قانون فعلی

پیش بینی مالی و تجزیه و تحلیل ریسک

رسیدگی به پرونده های ورشکستگی

مذاکره در مورد شرایط معاملات تجاری و جابجایی با مشتریان و سازمان های مرتبط

ملاقات و مصاحبه با مشتریان

مدیریت همکاران ، حجم کار و مهلت های قانونی

میزان درآمد مهندس حسابداری در انگلستان:

مهندسین حسابداری که هدف آنان مهاجرت به کشور انگلستان و یا کشور هایی می باشد، که در دنیا برتر و تاپ می باشند، قطعا درآمد مناسب و در حد بالا است و می خواهند در زندگی روز مره خود پیشرفت فراوانی داشته باشند. از این رو لازم است تا در زمینه شغل و درآمد خود تحقیقاتی داشته باشند. مثلا یک شخص مهندس حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان، در هر ماه به صورت متوسط 4120 پوند حقوق و درآمد دارد. همچنین مهندس حسابدار به صورت حداقل و حداکثر در یک ماه، 2020 و 6420 پوند حقوق می گیرند. شاید در رابطه با حقوق مهندسین حسابدار به میزان های مختلف سوالاتی ذهن متقاضیان را درگیر نماید، که چگونه یک حسابدار می تواند به حداکثر حقوق در انگلستان دست بیابد؟ لازم به ذکر است، سطح درآمد یک مهندس حسابدار با سطح تجربه کاری وی، ارتباط مستقیمی دارد. در واقع میزان حقوق مهندسین در انگلیس، با میزان تجربه کاری وی قابل افزایش می باشد. بدین منظور در ادامه، نمودار افزایش درآمد مهندسین حسابدار نسبت به سطح تجربه کاری آنان در بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان را ترسیم کرده ایم.

اخذ ویزای کار انگلستان برای مهندسین حسابداری:

همان گونه که دانستیم، کار در انگلیس برای ایرانیان نیازمند داشتن ویزای کاری انگلستان می باشد و به دلیل خروج انگلستان از اتحادیه اروپا نیاز است تا شهروندان دیگر کشور های اروپایی نیز برای کار در این کشور برای اخذ ویزا اقدام نمایند. به طور کلی مهندسین برای کار در انگلیس باید بتوانند یک پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرما دریافت نمایند و برای این امر لازم است، ابتدا به کاریابی انگلستان مشغول شوند. مهندسین حسابدار پس از دریافت جاب آفر (پیشنهاد کار) می توانند با ارائه مدارک ذکر شده در ذیل، برای اخذ ویزای کاری انگلستان درخواست بدهند.

پاسپورت معتبر

عکس مخصوص پاسپورت (2 قطعه)

فرم درخواست ویزا

رسید پرداخت هزینه ویزا

مدارک تحصیلی با ریز جزئیات

مدارک هویتی و شناسایی

مدارک سلامت پزشکی

مدارک عدم سوء سابقه کیفری

تمکن مالی

گواهی محل اقامت در کشور انگلیس

نا گفته نماند، مشتاقان تحصیل در انگلستان نیز می توانند پس از تحصیل در این کشور اجازه کار دریافت نمایند و ویزای خود را به ویزای کاری انگلستان تغییر بدهند و در نهایت به اقامت دائم انگلستان برسند. در ادامه نحوه اخذ اقامت دائم انگلیس را بیان می نماییم. برای اطلاعات کامل از شرایط کار پس از تحصیل در انگلیس، به این قسمت از متن مراجعه نمایید.

اخذ اقامت انگلستان از طریق کار مهندس حسابداری:

کشور انگلستان در رابطه با اعطای اقامت دائم به افراد خارجی، کمی سخت گیرانه تر عمل می نماید. یعنی اکثر کشور های اروپای 5 الی 6 سال پس از اقامت موقت در این کشور اقامت دائم می دهند، ولی کشور انگلستان اقامت دائم خود را 10 سال پس از اقامت موقت به متقاضیان ارائه می نماید. در واقع مهندسین حسابدار به هنگام بدو ورد به بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان، اقامت 5 ساله دریافت می نمایند و با رعایت اصول کاری در این کشور، می توانند اقامت خود را 5 سال دیگر تمدید کرده و در نهایت پس از 10 سال اقامت و کار در این سرزمین، به اقامت دائم دست بیابند. دانستن این نکته خالی از لطف نمی باشد، که کشور انگلستان 3 سال پس از اعطای اقامت دائم به خارجیان، تابعیت و پاسپورت نیز ارائه می کند. ولی اخذ تابعیت در این کشور، نیازمند رعایت شرایط زیر می باشد.

پرداخت مالیات در اسرع وقت

یادگیری زبان انگلیسی

عدم سوء سابقه کیفری

رعایت قوانین انگلیس

احترام به فرهنگ و مقدسات این کشور

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در انگلستان:

در این زیر عنوان از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان، می خواهیم در رابطه با نحوه کاریابی انگلستان آشنا شویم. همراهان ارجمند، مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند تهیه و تنظیم شده توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. لذا هر گونه رونوشت بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد و این موسسه هیچ رضایتی نخواهد داشت. مهندسین حسابداری می توانند با کاریابی در وب سایت ها و موسسات معتبر این کشور با یک کارفرمای معتبر آشنا شوند و با بیان وضعیت شغلی و تحصیلی خود، یک دعوت نامه کاری دریافت نمایند. همچنین مهندسین می توانند در روزنامه های کاری، آژانس های کاریابی و … به کاریابی در انگلستان بپردازند. از آن جایی که قوانین کاریابی انگلستان به صورت غیر حضوری می باشد و ویزایی مخصوص کاریابی حضوری در این کشور وجود ندارد، ایرانیان می توانند با اخذ ویزای توریستی، درمانی، گردشگری و … به انگلیس مهاجرت کرده و به کاریابی بپردازند. نا گفته نماند، مهندسین حسابداری برای داشتن فرصت زیاد جهت معادل سازی و کاریابی، نمی توانند از طریق ویزا های توریستی، که اعتبار محدودی دارند، اقدام نمایند.

بازار کار مهندس حسابداری در انگلستان و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان، کاریابی انگلستان با روش ایده آل، شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان، شرایط اخذ اقامت دائم انگلستان، شرایط اخذ تابعیت در انگلستان و تمامی شرایط کار و درآمد مهندسین حسابدار را در مقاله علمی بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان بررسی و به تفصیل بیان کردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در انگلستان عنوان شد، مهندسین می توانند با کاریابی در انگلیس در اسرع وقت یک پیشنهاد کاری دریافت نمایند، زیرا این کشور در حال حاضر دارای نرخ بیکاری پایینی است و به علاوه، هم اکنون به نیروی مهندسی حسابداری نیازمند می باشد. از این رو اشخاصی که واجد شرایط مهاجرت به انگلیس و کار حسابداری می باشند، می توانند به راحتی ویزای کار این سرزمین را دریافت نمایند. همچنین مهندسینی که قدم در خاک انگلستان می گذارند، می توانند با کار و زندگی در این کشور به اقامت دائم برسند و در نهایت پاسپورت این کشور را دریافت نمایند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از روند اخذ ویزای کار و آگاهی از شرایط کلی مهاجرت به کشور انگلیس، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایتمندی از این نوشتار، 5 ستاره بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *