بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به اسپانیا
  • نرخ بیکاری در اسپانیا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در اسپانیا
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در اسپانیا
  • اخذ ویزای کار اسپانیا برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت اسپانیا از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در اسپانیا
  • بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا و سخن پایانی
مهندسی حسابداری در اسپانیا

بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا مقاله ای می باشد، که در آن می خواهیم شرایط مهاجرت یک شخص مهندس حسابدار به کشور اسپانیا را بیان کنیم و در این نوشتار به بررسی عناوینی نظیر، کاریابی در اسپانیا، کار در اسپانیا و دیگر شرایط کار در بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا می پردازیم. شما نیز ممکن است، به هنگام مهاجرت به سوی کشور اسپانشیا اهدافی داشته باشید. مثلا ممکن است بخواهید برای اخذ اقامت دائم این کشور، درخواست بدهید و از شرایط آن بی خبر باشید. بدین منظور به شما عزیزان توصیه می کنیم، ما را تا آخر بررسی مقاله پیش رو، با عنوان اصلی بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا همراهی نمایید و ذهن خود را از هرگونه سوالات مبهم دور نمایید. به علاوه شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت کاری به اسپانیا، با مشاوران کاربلد موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. شما عزیزان می توانید، دیگر سوالات خود را در باب مهاجرت به سرزمین اسپانیا، در بخش پایانی مقاله مطرح کنید. کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ علمی می دهند.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کاریابی در خارج از کشور

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به اسپانیا:

مهندسین حسابدار برای قدم گذاشتن در بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا باید در ابتدا شرایط مهاجرتی خود را مورد بررسی قرار دهند. در واقع دولت این کشور، قوانین خاصی را برای جذب نیروی مهندسی حسابداری وضع کرده است و ما قصد داریم، شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به اسپانیا را عنوان نماییم. ولی در ابتدا می خواهیم کمی با کشور اسپانیا آشنا شویم. اسپانیا یکی از کشور های پهناور در اتحادیه اروپا و در شبه جزیره ایبری می باشد. اسپانیا در اطراف مرز های خود همسایگان بسیار زیادی را دارد و جمعیت کشور خود، حدود 50 میلیون نفر می باشد. کشور اسپانیا دارای مشاغل بسیار زیادی نمی باشد و اگر این کشور به نیروی متخصص و مهندس نیازمند باشد، در ابتدا افراد بومی خویش را به کار استخدام می نماید. از آن جایی که نرخ بیکاری در کشور اسپانیا بالا بوده و جوانان زیادی در این کشور به بیکاری به سر می برند، شانس افراد خارجی برای کار در این سرزمین بسیار کم می باشد. ولی به طور کلی مهندسین حسابدار برای کار در کشور اسپانیا باید واجد شرایط باشند. آنان می بایست،

مدرک تحصیلی معتبر حسابداری از دانشگاه معتبر دریافت کرده باشند.

سابقه کار بالا داشته باشند.

معادل سازی مدارک حسابداری در اسپانیا

اخذ وجوز کار حسابداری در اسپانیا

در ادامه لازم است بدانید، شغل مهندسی حسابداری در لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021 می باشد یا نه؟

شایان ذکر است، در لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021، شغل حسابداری مورد نیاز نمی باشد. بدین منظور متقاضیان می توانند در زمانی که این کشور به نیروی مهندسی نیاز دارد، اقدام به مهاجرت نمایند.

نرخ بیکاری در اسپانیا:

در این قسمت از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا می خواهیم شما را از میزان نرخ بیکاری در اسپانیا مطلع نماییم. نرخ بیکاری در کشور اسپانیا به طور معمول در حد بالایی قرار دارد و این امر سبب گشته تا جوانان زیادی در این کشور بیکار باشند. مثلا میزان نرخ بیکاری در سال 2021 در کشور اسپانیا، حدودا نزدیک به 16 درصد می باشد و با این میزان از سطح بیکاری، 16 نفر از هر 100 نفر نیروی کار، بیکار هستند. در چنین وضعی دولت اسپانیا هیچ گونه اجازه ای به  حسابداران خارجی نمی دهد تا در بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا، کار کنند. از این رو به شما مهاجرین عزیز پیشنهاد می کنیم، اگر قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارید، می توانید نسبت به شرایط مطلوبی که دارید، به دیگر سرزمین های ایده آل مهاجرت نمایید. شما عزیزان برای بررسی شرایط خویش می توانید، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از مشاورین کارشناس ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

به طور کلی میزان نرخ بیکاری در کشور اسپانیا، طبق نمودار زیر می باشد.

نمودار نرخ بیکاری در اسپانیا

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به اسپانیا:

در عناوین فوق دانستیم، میزان نرخ بیکاری در کشور اروپایی اسپانیا بسیار بالا می باشد و شانس استخدام افراد در بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا بسیار کم و در حد غیر ممکن می باشد. ولی لازم است، متقاضیان از عناوین شغلی و وظایف شغلی مهندس حسابداری در اسپانیا اطلاع داشته باشند، تا در زمان مهاجرت به این کشور، با مشکلات بزرگی رو به رو نباشند. رشته حسابداری در کشور اسپانیا، دارای زیر عناوین بسیار متععدی می باشد و برخی از این عناوین عبارتند از:

دستیار مالی

کنترل کننده

امور مالی ارشد

مدیر حسابداری

تحلیلگر ارشد مالی

مسئول حسابداری

کنترل کننده مالی

مدیر امور مالی

دستیار اداری

حسابدار اداری

همچنین شرح وظایف مهندسین حسابدار در کشور اسپانیا به شرح لیست زیر است.

ثبت ورودی های حسابداری.

آماده کردن صورت حساب.

مصاحبه بانکی.

کنترل و مدیریت پرداخت ها.

کنترل ترازنامه.

پشتیبانی بسته شدن مالی.

گزارش داخلی.

آماده کردن اطلاعات مالی برای حسابرسی.

مالیات بر ارزش افزوده و سایر مالیات ها.

کنترل سیاست های حسابداری.

میزان درآمد مهندس حسابداری در اسپانیا:

همراهان ارجمند، مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند تهیه و تنظیم شده توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. لذا هر گونه رونوشت بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام می باشد و این موسسه هیچ رضایتی نخواهد داشت. میزان درآمد مهندس حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا به میزان بالایی نمی باشد، زیرا میزان حقوق پرداختی به کارمندان در اسپانیا کم می باشد. البته باید در نظر داشته باشید، درآمد مهندسین حسابدار و سایر مشاغل در این کشور با توجه به عناوین مختلفی افزایش می یابد و یکی از شایع ترین علل های افزایش درآمد در اسپانیا، بالا رفتن سابقه کاری می باشد. در واقع مهندسی که در بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا دارای سن مناسب باشد و 10 سال سابقه کار کسب نماید، حدودا دو برابر حقوق یک حسابدار بی سابقه را دریافت می نماید. شایان ذکر است، مهندسین حسابدار با افزودن به تجربیات کاری خود تا بیش از 20 سال، از افزایش درآمد برخوردار می شوند و این امر، در نمودار زیر قابل مشاهده می باشد. به طور کلی یک مهندس حسابدار در کشور اسپانیا به صورت حداقل در یک سال 12900 یورو، به صورت متوسط 25200 یورو و به صورت حداکثر 38900 یورو حقوق و درآمد کسب می نمایند.

اخذ ویزای کار اسپانیا برای مهندسین حسابداری:

مهندسین حسابداری که در اتحادیه اروپا زندگی می نمایند و می خواهند برای کار مهندسی به بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا مهاجرت نمایند، نیازی به ویزای کار اسپانیا ندارند و می توانند در هر زمان به این کشور مهاجرت داشته باشند. ولی مهندسین حسابداری که در کشور های خارج از اتحادیه اروپا سکونت داشته و می خواهند جهت کار در اسپانیا اقدام نمایند، باید ویزای کاری اسپانیا را درخواست بدهند. در واقع مهندسین حسابدار برای اخذ ویزای کار، نیازمند دعوت نامه شغلی می باشند و ما در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا، نحوه دریافت دعوت نامه کاری را بیان می نماییم.

به طور کلی مهندسین حسابدار پس از دریافت پیشنهاد کاری، می بایست با ارائه مدارک زیر، برای درخواست ویزای کاری اقدام نمایند.

پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از 6 ماه

عکس مخصوص پاسپورت

فرم ویزا

هزینه فرم ویزا

مدارک تحصیلی

مدارک کاری و سوابق کار مرتبط

اثبات اقامت در اسپانیا

تمکن مالی

نامه عدم سوء سابقه کیفری

سلامت پزشکی

دعوت نامه شغلی

اخذ اقامت اسپانیا از طریق کار مهندس حسابداری:

قطعا شخصی که خواستار کار در اسپانیا می باشد، قصد کار به صورت موقت در این کشور را ندارد و می خواهد اقامت دائم اسپانیا را به دست بیاورد. برای این منظور لازم است تا برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهد. مهندسین حسابدار به هنگام اخذ ویزای کاری اسپانیا، اقامت موقت این کشور را دریافت می نمایند و می توانند به مدت اعتبار اقامت خود، در اسپانیا کار کنند. بعد از این امر، شخص مهندس می تواند به اثبات برساند که در این کشور به کار پرداخته و اقامت خود را تمدید نماید. سپس مهندس حسابدار می تواند پس از 5 سال کار در اسپانیا، می تواند برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهد و پس از اخذ اقامت دائم، برای تابعیت و پاسپورت این کشور اقدام نماید. نا گفته نماند اخذ تابعیت کشور اسپانیا دارای شرایط مهمی می باشد و این شرایط عبارتند از:

دادن مالیات در طول اقامت

عدم جرم و جنایت در این کشور

رعایت قوانین و مقررات اسپانیا

یادگیری زبان اسپانیایی

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در اسپانیا:

در این عنوان از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا، می خواهیم نحوه کاریابی در اسپانیا را بررسی نماییم. کاریابی در اسپانیا به طور کلی به صورت غیر حضوری می باشد و اشخاص متقاضی کار در این کشور می توانند از طریق موسسات کاریابی در اسپانیا، وب سایت های رسمی کاریابی، آژانس های استخدامی، کمک گرفتن از اقدام و آشنایان در اسپانیا و … به کاریابی در این کشور بپردازند. همچنین متاضیان کار در اسپانیا می توانند، با اخذ ویزا های کوتاه مدت، همانند ویزای توریستی، به اسپانیا سفر کنند و در خاک این کشور به کاریابی بپردازند. اما نکته حائز اهمیتی که وجود دارد، شرایط کار مهندسین حسابدار می باشد. زیرا مهندسان در این کشور نیاز به معادل سازی دارند و سپس می توانند برای کار اقدام کنند. در این وضعیت، ویزای توریستی اجازه کاریابی و معادل سازی را به اشخاص نمی دهد. در ادامه نام چند موسسه کاریابی در اسپانیا را ذکر کرده ایم.

Indeed.com

Linkedin.com

Infoempleo.com

Infojobs.com

Adecco.com

بازار کار مهندس حسابداری در اسپانیا و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا، کاریابی در اسپانیا، شرایط اخذ ویزای کاری اسپانیا و تمامی شرایط مربوط به کار مهندسی حسابداری در اسپانیا را در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا بررسی و به نگارش در آوردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در اسپانیا عنوان شد، مهندسین برای این که بتوانند ویزای کاری این کشور را دریافت نمایند، باید به کاریابی در اسپانیا بپردازند و با دریافت یک پیشنهاد شغلی، برای اخذ ویزای کار اسپانیا درخواست بدهند. به علاوه در این نوشتار ذکر شد، اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا، 5 سال پس از قدم گذاشتن در خاک این کشور امکان پذیر می باشد و مهندسین می توانند با رسیدن به اقامت دائم در این کشور، برای تابعیت نیز اقدام نمایند. شایان ذکر است، رشته کاری حسابداری در لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021 قرار ندارد و همچنین این کشور در نرخ بیکاری بالایی قرار دارد. از این رو مهندسین حسابدار شانسی برای کار در این کشور ندارند. بدین جهت توصیه می نماییم، مهندسین حسابدار در رابطه با مهاجرت به برترین کشور های جهان، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرند و از کارشناسان ما به صورت یک مشاوره رایگان، شرایط کاری خود را بررسی کرده و یاری دریافت نمایند. جالب است بدانید، کارشناسان ما بهترین روش های مهاجرتی به بهترین کشور ها را مسلط می باشند و می توانند به شما عزیزان برای داشتن مهاجرتی ایده آل، یاری برسانند. در صورت رضایت از این مقاله، 5 ستاره زیر این مطلب را روشن نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *