بازار کار برنامه نویسی در سوئد

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در سوئد
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در سوئد
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به سوئد
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در سوئد
  • میزان درآمد برنامه نویس در سوئد
  • اخذ ویزای کار سوئد برای برنامه نویسی
  • اخذ اقامت سوئد از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس در سوئد
  • بازار کار برنامه نویسی در سوئد و سخن پایانی
بازار کار برنامه نویسی در سوئد

بازار کار برنامه نویسی در سوئد و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسی در سوئد ، ویزای کار برنامه نویسی، درآمد برنامه نویسی در سوئد و بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار می دهیم. متوسط درآمد برنامه نویسی در سوئد به چه میزان می باشد؟ ویزای کار برنامه نویسی در سوئد چگونه به دست می آید؟ بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین شهر برای برنامه نویسی در سوئد کدام است؟ اخذ اقامت سوئد از طریق کار برنامه نویسی چگونه است؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در زمینه بازار کار برنامه نویسی در سوئد می پردازیم. سوئد کشوری در شمال قاره اروپا و در جزیره اسکاندیناوی می باشد. اقتصاد کشور سوئد توسعه یافته و رفاه مردم در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. صنعت فناوری اطلاعات و برنامه نویسی در کشور سوئد پیشرفت مناسبی داشته است و درآمد برنامه نویسان در این کشور در سطح قابل قبولی قرار دارد. به دلیل رفاه و درآمد مناسب، متخصصین در زمینه مهندسی کامپیوتر هر ساله برای کار و زندگی بهتر به کشور سوئد مهاجرت می کنند. شما همراهان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه بازار کار برنامه نویسی در سوئد می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای دریافت جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های دیگر، به بررسی سایر مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه بپردازید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در سوئد:

سوئد با نام رسمی پادشاهی سوئد کشوری در شمال اروپا و در شبه جزیره اسکاندیناوی است. سوئد از غرب با نروژ، از شمال شرق با فنلاند، از شرق با خلیج بوتنی، از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با دانمارک همسایه است. پایتخت کشور سوئد شهر استکهلم و وجه رایج در این کشور کرون سوئد است. زبان سوئدی یا نورلندی زبان رسمی این کشور است. مساحت کشور سوئد 449,964 کیلومتر مربع و چهارمین کشور اروپا از لحاظ مساحت است. جمعیت کشور سوئد بیش از 10 میلیون نفر و زبان رسمی این کشور سوئدی می باشد. بیش از 7.9 میلیون نفر از جمعیت سوئد در این کشور به دنیا آمده اند. سوئد هشتمین سرانه تولید ناخالص داخلی را در جهان دارد و جایگاه خوبی از جنبه های گوناگون نظیر کیفیت زندگی، آزادی شهروندی، بهداشت، آموزش، اختلاف طبقاتی، رفاه و توسعه انسانی دارد. بعد از جنگ جهانی دوم، کشو سوئد رشد اقتصادی چشم گیری داشته است و شکوفایی اقتصادی به وجود آمد. صنعت و صادرات و واردات در حال حاضر رشد بالا و از پایه های اقتصاد این کشور به حساب می آید. 35 درصد از صادرات این کشور بر اساس ماشین آلات، وسایل نقلیه موتوری، کاغذ، چوب، محصولات آهن و فولاد و همچنین مواد شیمیایی می باشد. به دلیل وجود کارخانه ها و شرکت های متنوع، صنعت مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در کشور سوئد دچار رشد گشته است. از این رو متقاضیان زیادی هر ساله به منظور کار و زندگی در رفاه مناسب به کشور سوئد مهاجرت می کنند در ادامه به بررسی بازار کار برنامه نویسی در سوئد و بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد می پردازیم.

بازار کار برنامه نویسی در سوئد

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور سوئد

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در سوئد

فایل صوتی این ویدئو

بررسی بازار کار برنامه نویسی در سوئد:

سوئد یکی از پیشرفته ترین کشور های اروپا در حوزه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی می باشد. به دلیل این پیشرفت گستردگی زیادی در مشاغل برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر در کشور سوئد به وجود آمده است. بازار کار برنامه نویسی در سوئد و میزان درآمد برنامه نویسی باعث شده است که افراد زیادی در این زمینه به سوئد مهاجرت کنند و این مهاجرین باعث پیشرفت بیشتر سوئد در این زمینه گشته اند. برنامه نویسی در اکثر شهر های کشور سوئد رونق فراوانی دارد اما شهر استکهلم به عنوان پایتخت این کشور دارای مشاغل متنوع و همچنین سطح درآمد بالا می باشد. برنامه نویسان در سوئد جایگاه به خصوصی در بین مهندسین نرم افزار دارند. افراد برای کار به عنوان برنامه نویس در کشور سوئد باید سابقه کار و همچنین تخصص مناسب در این زمینه کاری داشته باشند. برنامه نویسی به عنوان یکی از شغل های پر درآمد در کشور سوئد است و به همین دلیل افراد برای بدست آوردن کار مناسب در این زمینه باید بیشتر از یک سال سابقه کار داشته باشند. بازار کار آنلاین برنامه نویسی نیز در کشور سوئد مناسب است. به این معنا که برنامه نویسان بتوانند به صورت آنلاین و بدون حضور در دفتر کار، به انجام امور محوله خود بپردازند. بازار کار آنلاین برنامه نویسی در سوئد در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به سوئد:

به دلیل تراکم‌ و جمعیت نسبتا پایین کشور سوئد، کاریابی در زمینه مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسی نسبتا ساده می باشد. با وجود شرکت های متعدد در زمینه کامپیوتر و برنامه نویسی میزان تقاضا در کشور سوئد نسبتا بالا بوده و افراد با داشتن سابقه کار مناسب می توانند شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنند. برنامه نویسان برای مهاجرت و کار در کشور سوئد باید شرایط گوناگونی داشته باشند. اولین شرط برای کار و مهاجرت به سوئد تسلط بر زبان انگلیسی و سوئدی می باشد. بدین منظور افراد برای زندگی و ایجاد ارتباط با کارمندان باید از زبان سوئدی و برای تحقیق و توسعه در زمینه مهندسی کامپیوتر باید به زبان انگلیسی مسلط باشند. شرط بعدی برای کار در زمینه برنامه نویسی آشنایی با بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد می باشد. داشتن تخصص در بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد به متقاضی این امکان را می دهد که در اکثر شرکت های موجود در این کشور کار مناسب و درآمد بالا داشته باشد. زبان ++C به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد و پر درآمد ترین زبان به دلیل گستردگی در استفاده و نیاز فراوان شرکت ها شناخته می شود. زبان های دیگری همچون پایتون، جاوا و جاوا اسکریپت به عنوان زبان های محبوب در سوئد مورد استفاده قرار می گیرد. نمودار زیر نشان دهنده پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی در سوئد می باشد:

درآمد برنامه نویس بر اساس زبان برنامه نویسی در سوئد

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در سوئد:

 مهاجرت به سوئد از طریق کار برنامه نویسی به دلیل گستردگی بازار کار برنامه نویسی در سوئد و افزایش تقاضا برای برنامه نویس در این کشور، متقاضیان برای بدست آوردن موقعیت شغلی مورد نظر خود باید دارای تخصص های مرتبط مانند ریاضیات، فیزیک و مهندسی کامپیوتر داشته باشند. به دلیل گستردگی شغلی در زمینه برنامه نویسی وظایف گوناگونی برای برنامه نویسان مطرح شده است. چند نمونه از وظایف برنامه نویسان در کشور سوئد به شرح زیر می باشد:

  • نوشتن کد و آزمایش نرم افزار
  • توسعه و بارگزاری برنامه های کامپیوتر
  • اجرای کد های تولید شده برای آزمایش محیط
  • رفع اشکال در کد های موجود
  • شرکت در ساخت و طراحی برنامه ها
  • حفظ مستندات مربوط به استاندارد های شرکت

بازار کار برنامه نویسی در سوئد به دلیل توسعه و وجود شرکت های متنوع برنامه نویسی گسترده است. از این رو چند نمونه از مشاغل در زمینه مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسی در سوئد به شرح زیر می باشد:

مشاغل موجود در زمینه برنامه نویسی در سوئد
توسعه دهنده نرم افزار مهندس نرم افزار
علوم داده برنامه نویس وب
توسعه دهنده وب برنامه نویس سیستم
برنامه نویس کامپیوتر توسعه دهنده بازی های کامپیوتری

میزان درآمد برنامه نویس در سوئد:

از با اهمیت ترین موارد برای مهاجرت می توان به میزان درآمد برنامه نویسی در سوئد اشاره کرد. با توجه به شرایط زندگی در سوئد، میزان درآمد برنامه نویسان در سوئد، مقدار مناسبی است. افراد با بررسی سطح درآمد و همچنین مقایسه آن با میزان هزینه ها می توانند رفاه برنامه نویسان در کشور سوئد را متوجه شوند. بر اساس قوانین کشور سوئد بیشترین درآمد برنامه نویسی در سوئد 72 هزار فرانک در ماه می باشد. از سوی دیگر کم ترین میزان درآمد ماهانه بیش از 20 هزار فرانک می باشد. متوسط درآمد برنامه نویسی در سوئد 45,400 فرانک در ماه است که بیش از نیمی از برنامه نویسان کمتر از این میزان درآمد دارد. درآمد برنامه نویسان در سوئد پس از مهاجرت به سوئد، به شرایط گوناگونی همچون سابقه کار، نوع زبان برنامه نویسی، سطح تحصیلات و شهر محل کار بستگی دارد. از این رو هرچه میزان سابقه کار در بین برنامه نویسان بیشتر باشد میزان درآمد افراد در این زمینه بالاتر می رود. نمودار زیر نشان دهنده میزان رشد درآمد برنامه نویسان بر اساس سابقه کار است:

درآمد برنامه نویس در سوئد بازار کار برنامه نویسی در سوئد

اخذ ویزای کار سوئد برای برنامه نویسی:

افراد برای داشتن اجازه کار در سوئد باید ویزای کار برنامه نویسی دریافت کند. افرادی که تابعیت کشور های اتحادیه اروپا را دارند می توانند در کشور سوئد اقامت داشته باشند اما باید در آژانس مالیات سوئد ثبت نام نمایند. متقاضیان دریافت ویزای کار برنامه نویسی در سوئد در قدم اول باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرما را دریافت نمایند. برای دریافت پیشنهاد کاری افراد باید سابقه کار و مدارک مربوطه را به کارفرما ارسال نماید. در مرحله بعد افراد باید فرم درخواست ویزای کار برنامه نویسی را به صورت آنلاین برای آژانس مهاجرتی سوئد ارسال نماید. پس از دریافت ایمیل مبنی بر آغاز فرایند دریافت ویزا متقاضی باید مدارک مرتبط و مورد نیاز را برای آژانس ارسال کند و مبلغ 2 هزار فرانک یا 200 دلار را برای دریافت ویزای کار برنامه نویسی ارسال نماید. مدارک لازم جهت درخواست ویزای کار برنامه نویسی به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • پیشنهاد کاری که با استاندارد های کشور سوئد مطابقت دارد.
  • حداقل درآمد بیشتر از 13 هزار فرانک در ماه برای موقعیت شغلی
  • بیمه سلامت
  • اثبات محل زندگی
  • نشان دادن قصد ترک سوئد پس از پایان قرارداد

اخذ اقامت سوئد از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس:

یکی از مزیت های داشتن ویزای کار برنامه نویسی در سوئد دریافت تابعیت این کشور می باشد. افراد با داشتن تابعیت کشور سوئد می توانند بدون داشتن ویزای دیگری به کشور های اتحادیه اروپا سفر کنند. برای دریافت تابعیت کشور سوئد افراد باید حداقل 18 سال سن داشته باشند پس از سپری کردن 5 سال به عنوان دارنده ویزای کار و داشتن ویزای موقت سوئد متقاضیان می توانند برای دریافت تابعیت سوئد اقدام نمایند. از طرف دیگر برای تبدیل شدن به شهروند سوئد افراد باید در دوران حضور خود در سوئد رفتار مناسبی داشته باشند و هیچگونه سابقه کیفری در مدت اقامت نداشته باشند. تسلط بر زبان سوئدی یکی دیگر از شرط های لازم برای تابعیت و آشنایی با فرهنگ و تاریخ در سوئد می تواند امتیاز مثبتی برای دریافت تابعیت این کشور تلقی شود.

نحوه کاریابی برای برنامه نویس:

همانطور که اشاره کردیم برای دریافت ویزای کار سوئد افراد باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور دریافت کنند. به همین دلیل کاریابی در کشور سوئد از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه نویسان می توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری کار‌ مورد نظر خود را پیدا نمایند. تحصیل در سوئد نیز شانس کاریابی افراد را بسیار بالا می برد. افرادی که تمایل دارند به صورت حضوری و با شانس بالا کاریابی در سوئد را انجام دهند، تحصیل در سوئد یکی از گزینه های مناسب است. موسسات کاریابی پس از دریافت رزومه کاری از متقاضی و بررسی آن، با ارسال رزومه و دریافت مصاحبه کاری می توانند شغل مناسب برای متقاضی دریافت نمایند. از طرف دیگر برنامه نویسان می توانند از کشور مبدا خود از طریق سایت های کاریابی کار مورد نظر خود را پیدا کنند. در نوع اول متقاضی پس از ایجاد حساب کاربری و پرداخت مبلغ ناچیز و پس از بار گزاری رزومه خود در سایت کار مورد نظر خود را دریافت می نمایند. از سوی دیگر در برخی از سایت ها مشاغل مورد نیاز در زمینه برنامه نویسی به صورت آگهی در صفحات سایت قرار داده شده است و متقاضیان می توانند به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط بر قرار کنند. پس از مصاحبه کاری و دریافت پیشنهاد افراد می توانند برای درخواست ویزای کار اقدام نمایند. هزینه مهاجرت به سوئد در صورتی که فرد موفق به یافتن جاب آفر شود، در کمترین حالت ممکن خواهد بود. در زیر چند نمونه از موسسات و سایت های کاریابی در سوئد را مشاهده می نمایید:

وب سایت های کاریابی در سوئد موسسات کاریابی در سوئد
CareerBuilder Academic work
Impactpool.org Adecco
Ingejirsjobb Incluso
Netjobs Manpower
Academic Positions OnePartnerGroup
Studentjob.se Randstad
Dagens Media Jobb TNG
Feber undutchables
بازار کار برنامه نویسی در سوئد و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسی در سوئد ، ویزای کار برنامه نویسی، درآمد برنامه نویسی در سوئد و بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. سوئد کشوری بزرگ در شمال قاره اروپا است. اقتصاد کشور سوئد توسعه یافته و در بیشتر موارد از جمله سطح رفاه، شاخص توسعه انسانی و غیره جزو برترین ها در جهان است. صنعت فناوری اطلاعات در کشور سوئد جایگاه بالایی دارد و شرکت های بزرگ برنامه نویسی در سوئد موجب رونق و تنوع در این زمینه گشته اند. بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد به دلیل گستردگی استفاده و تنوع و همچنین درآمد بالای متخصصین در این زمینه ++C می باشد. سوئد دارای بازار کار برنامه نویسی گسترده ای می باشد. شما همراهان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص بازار کار برنامه نویسی در سوئد می توانید با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی به سایر کشور ها، به بررسی سایر مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه بپردازید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه بازار کار برنامه نویسی در سوئد با مطرح کردن آن، جواب سوال خود را در کم ترین زمان ممکن از کارشناسان ما دریافت کنید. شما می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این مطالب اعلام کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسی در سوئد

✅متوسط درآمد برنامه نویسی در سوئد به چه میزان می باشد؟

متوسط درآمد برنامه نویسی در سوئد 45,400 فرانک در ماه است.

ویزای کار برنامه نویسی در سوئد چگونه به دست می آید؟

در اولین قدم برای دریافت ویزای کار برنامه نویسی افراد باید پیشنهاذ کار از سوی کارفرما در این کشور را به دست آورند.

بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل گستردگی و میزان درآمد بالا، بهترین زبان برنامه نویسی در سوئد C++ می باشد.

✅بهترین شهر برای برنامه نویسی در سوئد کدام است؟

با وجود شرکت های متنوع و سطح درآمد بالا نسبت به سایر شهر ها، استکهلم بهترین شهر برای برنامه نویسان در سوئد می باشد.