بازار کار برنامه نویسان در استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسان در استرالیا
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در استرالیا
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به استرالیا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در استرالیا
  • میزان درآمد برنامه نویس در استرالیا
  • اخذ ویزای کار استرالیا برای برنامه نویسان
  • اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس در استرالیا
  • بازار کار برنامه نویسان در استرالیا و سخن پایانی

بازار کار برنامه نویسان در استرالیا و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسان در استرالیا ، درآمد برنامه نویسان در استرالیا، بهترین زبان برنامه نویسی در استرالیا و مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار می دهیم. درآمد برنامه نویسان در استرالیا در چه سطحی قرار دارد؟ بهترین زبان برنامه نویسی در استرالیا برای پیدا کردن کار چیست؟ بازار کار برنامه نویسی در استرالیا در چه سطحی قرار دارد؟ بهترین شهر برای برنامه نویسی در استرالیا کدام است؟ در ادامه به بررسی این قبیل سوالات و نکات مهم در زمینه بازار کار برنامه نویسان در استرالیا می پردازیم. استرالیا کشوری پهناور در نیم کره جنوبی زمین قرار دارد. استرالیا کشوری توسعه یافته با اقتصادی قوی و بر پایه کشاورزی است. این کشور همچنین در بخش های فناوری اطلاعات و برنامه نویسی بسیار پیشرفته بوده و یکی از مقصد های مهم برای برنامه نویسان و مهندسین کامپیوتر می باشد. شما همراهان گرامی می توانند برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص بازار کار برنامه نویسان در استرالیا می توان با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای اطلاع از جدیدترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان می توان به بررسی مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه پرداخت.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسان در استرالیا:

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا کشوری در نیم کره جنوبی جهان است. استرالیا با مساحت بیش از 7.6 میلیون کیلومتر مربع ششمین کشور پهناور جهان است که در سال 1901 از انگلستان استقلال پیدا کرد. جمعیت کشور استرالیا بیش از 25 میلیون نفر و زبان مردم در این کشور انگلیسی می باشد ولی در قانون استرالیا برای این زبان رسمیتی در نظر گرفته نشده است. پایتخت کشور استرالیا شهر کانبرا و سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور مرز خاکی با هیچ کشوری ندارد و دور آن را دریا تصرف کرده است. همچنین استرالیا سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به شمار می رود که کوچک ترین قاره جهان است. واحد پول این کشور دلار استرالیا است. استرالیا کشوری توسعه یافته با اقتصاد متکی بر بازرگانی و کشاورزی می باشد. شرکای تجاری استرالیا کشور های چین، ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا می باشند. در سال 2005 استرالیا در رده پانزدهم جهان در تولید ناخالص داخلی جای داشت و در سال 2006 این کشور در رده سوم در شاخص توسعه انسانی در بین کشور های توسعه یافته جهان را بدست آورد. استرالیا کشوری توسعه یافته در زمینه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر می باشد. متوسط درآمد برای مهندسان کامپیوتر و برنامه نویسان در استرالیا در سطح مناسبی قرار دارد. به دلیل سطح رفاه و همچنین میزان درآمد در استرالیا، هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر می کنند و برای ایجاد زندگی مطلوب تلاش می نمایند.

کار در استرالیا درباره استرالیا جمعیت استرالیا مساحت استرالیا واحد پول استرالیا زبان رسمی استرالیا

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور استرالیا

بررسی بازار کار برنامه نویسی در استرالیا:

به دلیل توسعه کشور استرالیا در بخش برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، افراد زیادی هر ساله به منظور کار در این بخش به استرالیا مهاجرت می کنند. نرخ رشد برنامه نویسی در کشور استرالیا در چند سال گذشته افزایش یافته است و هر ساله این کشور 125 هزار متخصص را برای کار دار شرکت های فناوری اطلاعات در استرالیا استخدام می کند. این مشاغل به دلیل جمعیت کمی که کشور استرالیا دارد و نیاز به مدرک بالاتری ندارند مناسب است. برنامه نویسی در استرالیا دارای تقاضای بالا می باشد و مهندسین کامپیوتر که از این کشور فارغ التحصیل شده اند و متقاضیان خارجی برای کار در این کشور باید به قوانین به منظور کار درست عمل نمایند. بازار کار برنامه نویسی در استرالیا هر ساله دارای پیشرفت است و تخمین زده شده است که جمعیت کارمندان تا سال 2024 به بیش از 166 هزار نفر می رسد. به دلیل پهناور بودن کشور استرالیا و پیشرفت روز افزون در زمینه های برنامه نویسی و همچنین کم بودن نیروی متخصص داخلی، تعداد اشتغال در زمینه فناوری اطلاعات در این کشور در حال افزایش است و مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا به یکی از موضوعات مهم در سراسر جهان تبدیل می گردد. نمودار زیر میزان کارمندان در زمینه برنامه نویسی در استرالیا می باشد:

پادکست توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط ورود به استرالیا با پیشنهاد کار

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به استرالیا:

مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا در چند سال گذشته در حال افزایش بوده است و پیشرفت در زمینه فناوری اطلاعات باعث شده است که برنامه نویسی در استرالیا جایگاه بالایی در بین صنایع موجود در این کشور را دارد. افراد برای مهاجرت و کار در استرالیا به ویزای کار این کشور نیاز دارند. پیش از دریافت ویزای کار افراد باید دارای صلاحیت علمی و توانایی های لازم برای کار در استرالیا را داشته باشند. بدین منظور در ابتدای کار برنامه نویسان باید دارای مدرک معتبر زبان انگلیسی مانند IELTS و TOFEL باشند که نمره در این مدارک باید با میزان مورد درخواست کارفرما یا اداره کار استرالیا برابر باشد. پس از آن افراد می توانند برای سهولت در پیدا کردن کار یا پیدا کردن کار در زمینه مناسب می توانند بهترین زبان برنامه نویسی در استرالیا را یاد بگیرند. بهترین زبان برنامه نویسی در استرالیا زبان پایتون می باشد. به دلیل کارایی بسیار بالا در این زبان افراد می توانند در زمینه های سمت سرور، ساخت و طراحی اپلیکیشن و همچنین برنامه های ویندوز به کار مشغول شوند. برنامه نویسی در استرالیا در چند سال گذشته زبان جاوا بوده است و امروزه این زبان کاربرد گشترده ای در استرالیا دارد. از دیگر شرایط لازم برای مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا می توان به سابقه کار مورد نیاز در زمینه مربوطه و همچنین داشتن مدرک دانشگاهی در زمینه مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا علوم کامپیوتر داشته باشند. سابقه کاری افراد باید در زمینه برنامه نویسی مرتبط در شرکت های برنامه نویسی یا به صورت آزاد باشد و تمام مدارک باید به اداره کار و همچنین کارفرما در استرالیا ارائه شود. از دیگر زبان های برنامه نویسی در استرالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

زبان های برنامه نویسی پر کاربرد در استرالیا
JavaScript Swift
Java PHP
Ruby C#
C++ Rust

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در استرالیا:

برنامه نویسی در استرالیا بسیار توسعه یافته و گسترده است و مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا به دلیل گستردگی که در این صنعت وجود دارد بسیار مشهود است. زبان های برنامه نویسی متعددی در کشور استرالیا وجود دارد و به دلیل جمعیت کم و نبود نیروی متخصص در این زمینه ها هر ساله افراد زیادی برای کار به این کشور مهاجرت می کنند. چند نمونه از مشاغل در زمینه برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر در استرالیا به شرح زیر می باشند:

مشاغل در زمینه برنامه نویسی در استرالیا
توسعه دهنده نرم افزار برنامه نویس نرم افزار
توسعه دهنده بازی های کامپیوتری تحلیلگر برنامه های کاربردی
مهندس نرم افزار امنیت شبکه
یادگیری ماشین طراح سایت
توسعه دهنده سایت برنامه نویس سایت
برنامه نویس سیستم برنامه نویس علمی

مهندسین کامپیوتر در شرکت های برنامه نویسی باید دارای مهارت ها و وظایف گوناگونی دارند. افراد برای کار در زمینه مهندسی کامپیوتر باید مهارت هایی همچون برنامه نویسی، تحلیل سیستم، قدرت تصمیم گیری، توانایی در حل مسائل پیچیده و غیره را داشته باشند. برخی از وظایف مهندسین کامپیوتر در شرکت های استرالیا به شرح زیر می باشد:

  • تحقیق، مشاوره، تجزیه و تحلیل و ارزیابی نیاز های برنامه سیستم
  • شناسایی محدودیت های سیستم و کمبود های موجود در سیستم ها، فرایند ها و روش های مرتبط با آن
  • آزمایش، اشکال زدایی، تشخیص و اصلاح خطا ها در یک زبان برنامه نویسی و دستور العمل ها و استاندارد های تعیین شده برای اطمینان از عملکرد برنامه ها
  • نوشتن و نگهداری کد برنامه ها برای تامین نیاز های سیستم و طراحی سیستم
  • نوشتن، به روز رسانی و نگهداری برنامه فنی، اسناد کاربر نهایی و رویه های عملیاتی

میزان درآمد برنامه نویس در استرالیا:

یکی از مهم ترین عامل ها برای مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا جهت پیدا کردن رفاه و ایجاد زندگی بهتر درآمد برنامه نویسان در استرالیا می باشد. با بررسی میزان درآمد برنامه نویسان در استرالیا و همچنین سطح هزینه ها در این کشور می توان میزان رفاه افراد در این زمینه کاری را مشخص می کند. کم ترین میزان درآمد برنامه نویسان در استرالیا 43.2 هزار دلار در سال است. از سوی دیگر، بیشترین میزان درآمد در استرالیا برای برنامه نویسان سالیانه 149 هزار دلار می باشد. متوسط درآمد در زمینه برنامه نویسی 101 هزار دلار در سال است. ناگفته نماند که میزان درآمد برنامه نویسان در استرالیا به شرایط متنوعی همچون میزان تخصص، نوع کار، شهر محل کار، تحصیلات و نوع زبان های برنامه نویسی بستگی دارد. در برخی از زبان های برنامه نویسی مانند پایتون به دلیل درخواست بالا و همچنین گستردگی این زبان، درآمد در این زمینه کاری بالا است. در شهر هایی مانند سیدنی و ملبورن بالا ترین درآمد برنامه نویسان در استرالیا به چشم می خورد و متخصصین برای دریافت درآمد بالا و داشتن رفاه مناسب به این شهر ها سفر می نمایند.

اخذ ویزای کار استرالیا برای برنامه نویسان:

برای مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا و کار در این کشور، افراد به اجازه کار احتیاج دارند. برای دریافت ویزای کار استرالیا افراد باید ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. برای مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا تعدادی ویزای کاری وجود دارد که به بررسی دو مورد از آن ها که بیشترین درخواست را دارند می پردازیم. برای درخواست بعضی از این ویزا ها افراد باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در داخل استرالیا دریافت کنند. به همین دلیل برنامه نویسان برای دریافت ویزای کار استرالیا باید مدارک مربوط به تخصص و سابقه کار خود را به کارفرما ارسال نمایند. داشتن مدرک زبان انگلیسی برای تمام مشاغل مورد نیاز است. در جدول زیر شرایط برخی از ویزا های کاری در استرالیا را مشاهده می نمایید:

ویزای کار توضیحات
ویزای طرح نامزدی کارفرما  ENS افراد برای دریافت این ویزا باید مهارت لازم برای شغل را داشته باشند و همچنین تخصص آن ها در لیست مربوط به مشاغل ماهر و واجد شرایط موجود باشد. افراد باید توسط کارفرما در استرالیا معرفی شوند و دارای شرایط فیزیکی مناسب و بیشتر از 3 سال سابقه کار باشند. همچنین متقاضی باید زیر 45 سال سن داشته باشند.
ویزای طرح حمایت مالی منطقه ایRSMS متقاضی باید توسط کارفرما در استرالیا مورد تایید برای کار در منطقه معرفی شود و همچنین متقاضی باید زیر 45 سال سن و تخصص او در لیست مشاغل ماهر واجد شرایط باشد. افراد باید بیشتر از 3 سال سابقه کار و قرارداد کار بیشتر از 2 سال با کارفرما امضا کنند.

اخذ اقامت از طریق ویزای کاری استرالیا برای برنامه نویس:

برنامه نویسانی که ویزای کار استرالیا را به منظور دریافت اجازه کار در این کشور دریافت کرده اند می توانند اقامت دائم استرالیا و تابعیت این کشور را دریافت کنند. افرادی که برای اقامت در استرالیا اقدام می کنند باید هیچ گونه سابقه کیفری در کشور استرالیا یا کشور مبدا خود نداشته باشند، در غیر این صورت درخواست آن ها لغو می گردد. متقاضیان پیش از درخواست برای تابعیت در استرالیا باید اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. پس از گذشت 4 سال از اقامت موقت و داشتن سطح مناسبی از زبان انگلیسی و همچنین کار مناسب داشته باشند. از مزایای داشتن پاسپورت استرالیا می توان به سفر به 174 کشور دنیا بدون ویزا اشاره نمود. پس از دریافت اقامت دائم استرالیا و سپری کردن 4 سال اقامت دائم بدون وقفه و شرایطی همچون کار مناسب، دانش بالا در زبان انگلیسی، سلامت روحی و جسمی، آشنایی با تاریخ و سیاست استرالیا افراد می توانند درخواست تابعیت خود را ارسال نمایند.

نحوه کاریابی در استرالیا برای برنامه نویس:

همانطور که اشاره کردیم برای مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا و دریافت ویزای کاری، افراد باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور را دریافت نمایند. به همین دلیل کاریابی در استرالیا از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کاریابی در استرالیا، متقاضیان می توانند از روش هایی همچون موسسات کاریابی و وب سایت های کاریابی در استرالیا استفاده نمایند. متقاضیان می توانند در کشور محل زندگی خود از طریق وب سایت های کاریابی شغل مورد نظر خود در زمینه برنامه نویسی را پیدا نمایند. موسسات کاریابی به دو نوع رایگان و پولی می باشند. در وب سایت های رایگان کارفرمایان موقعیت های شغلی خود را به صورت رایگان در صفحه اصلی وب سایت ها قرار داده اند و متقاضیان می توانند به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار نمایند. از سوی دیگر، افراد باید در برخی از وب سایت ها حساب کاربری ایجاد کنند و برای عمل کاریابی مبلغ ناچیزی را پرداخت نمایند. این گونه وب سایت ها رزومه فرد متقاضی را برای کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند ارسال می نمایند. پس از تایید رزومه متقاضی توسط کارفرما و انجام مصاحبه کاری، افراد می توانند با کارفرما قرارداد امضا نمایند و برای دریافت ویزای کار استرالیا اقدام کنند. چند نمونه از وب سایت های کاریابی در استرالیا به شرح زیر می باشد:

وب سایت های کاریابی در  استرالیا
Seek NRMjobs.com.au
Carecareers Jora
Ethicaljobs Careerjet
Backpacker job Board Career One
Apply Direct Connect Careers
بازار کار برنامه نویسان در استرالیا و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسان در استرالیا ، درآمد برنامه نویسان در استرالیا و مهاجرت برنامه نویسان به استرالیا را مورد بررسی قرار دادیم. استرالیا کشوری بزرگ با جمعیتی کم در نیمه جنوبی زمین قرار دارد. استرالیا کشوری با اقتصاد بالا و توسعه یافته می باشد. صنعت فناوری اطلاعات و برنامه نویسی در کشور استرالیا رونق فراوانی دارد و سطح درآمد برنامه نویسی در این کشور در سطح مناسبی می باشد. به همین دلیل افراد زیادی برای کار در زمینه برنامه نویسی هر ساله برای کار در این کشور اقدام می نمایند. بهترین شهر ها برای کار در زمینه برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر شهر سیدنی و همچنین ملبورن می باشد زیرا درآمد و تنوع شغل ها در این شهر ها بالا تر از سایر شهر های استرالیا بالا تر است. شما همراهان گرامی می توانید با تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور در زمینه بازار کار برنامه نویسان در استرالیا مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین با بررسی مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه، از جدید ترین روش ها در مورد مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا مطلع شوید. درصورت داشتن هر گونه سوال در خصوص بازار کار برنامه نویسان در استرالیا می توانید با مطرح کردن سوالات خود در قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. درصورت رضایت از این مطلب با ثبت امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسان در استرالیا

درآمد برنامه نویسان در استرالیا در چه سطحی قرار دارد؟

محدوده درآمد برای برنامه نویسان در استرالیا 43 تا 149 هزار دلار در سال است.

بهترین زبان برنامه نویسی در استرالیا برای پیدا کردن کار چیست؟

بهترین زبان برنامه نویسی در استرالیا به دلیل گستردگی پایتون می باشد.

بازار کار برنامه نویسی در استرالیا در چه سطحی قرار دارد؟

طبق پیشبینی ها بازار کار در استرالیا برای سال 2024 به 166 هزار نفر در زمینه برنامه نویسی خواهد رسید.

✅بهترین شهر برای برنامه نویسی در استرالیا کدام است؟

بهترین شهر برای برنامه نویسی در استرالیا سیدنی و ملبورن به دلیل بالا بودن سطح درآمد و گستردگی شغلی می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *