بازار کار برنامه نویسی در نروژ

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در نروژ
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در نروژ
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به نروژ
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در نروژ
  • میزان درآمد برنامه نویس در نروژ
  • اخذ ویزای کار نروژ برای برنامه نویسان
  • اخذ اقامت نروژ از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس در نروژ
  • بازار کار برنامه نویسی در نروژ و سخن پایانی
✅ بازار کار برنامه نویسی در نروژ ✅ بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ

بازار کار برنامه نویسی در نروژ و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسی در نروژ ، درآمد برنامه نویسی در نروژ، ویزای کار برنامه نویسی و بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. متوسط درآمد برنامه نویسی در نروژ چقدر است؟ بهترین شهر برای برنامه نویسان در نروژ کدام است؟ شرط دریافت ویزای کار برنامه نویسی در نروژ چیست؟ بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ چه خصوصیاتی دارد؟ در ادامه مقاله به بررسی این سوالات و نکات مهم در زمینه بازار کار برنامه نویسی در نروژ خواهیم پرداخت. نروژ کشوری پادشاهی و در بخش غربی جزیره اسکاندیناوی با اقتصادی توسعه یافته و بر پایه نفت است. این کشور یکی از بزرگ ترین اقتصاد های دنیا را دارد و سطح رفاه مردم و شاخص توسعه انسانی در آن در جایگاه بالایی قرار دارد. صنعت فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر در کشور نروژ پیشرفت چشم گیری داشته است و به همین دلیل متخصصین زیادی هر ساله برای کار در این صنعت به کشور نروژ مهاجرت می کنند. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص بازار کار برنامه نویسی در نروژ با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. برای اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی می توانید سایر مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه را بررسی نمایید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در نروژ:

نروژ با نام رسمی پادشاهی نروژ، کشوری پادشاهی که در بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی، یان ماین و مجمع الجزایر سوالبادی در قطب شمال را در بر می گیرد. مساحت نروژ 385,207 کیلو متر مربع و با کشور های فنلاند، سوئد و روسیه هم مرز می باشد. پایتخت کشور نروژ شهر اسلو و واحد پول در این کشور کرون نروژ است. جمعیت نروژ بیش از 5.2 میلیون نفر است و زبان رسمی در بین این مردم نروژی می باشد. پادشاهی نروژ یکی از قدیمی ترین پادشاهی ها است و بیش از 1100 سال پابرجا است. این کشور دارای ذخایر بزرگ نفت خام، گاز طبیعی، معدن و آب شیرین است. صنایع پتروشیمی یک چهارم از تولید ناخالص در نروژ را تشکیل می دهد. بر اساس گزارش ها نروژ چهارمین کشور دنیا از لحاظ درآمد سرانه است. نروژ به نسبت جمعیت، بزرگ ترین تولید کننده غیر خاورمیانه ای نفت و گاز طبیعی در دنیا می باشد. بر اساس تحقیقات در سال 2012 نروژ از جمله کشور هایی است که راضی ترین شهروندان را دارد. کشور نروژ تمام درآمد های خود را از فروش نفت را پس انداز می کند. هزینه زندگی در کشور نروژ می تواند برای کسانی که برای اولین بار به این کشور مهاجرت می کنند بسیار بالا باشد. اما درآمد نیروی انسانی با این هزینه ها تقریبا هماهنگی دارد. از آن جایی که تکنولوژی به بخشی از زندگی های روزانه ما تبدیل می شود، درخواست برای مشاغل در زمینه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا از جمله نروژ در حال افزایش است. به دلیل وجود شرکت های بزرگ فناوری در این کشور، موقعیت های شغلی و سطح درآمد افراد در این زمینه در حال افزایش می باشد. از این رو، افراد زیادی هر ساله برای کار در این زمینه به نروژ مهاجرت می نمایند. در ادامه به بررسی بازار کار برنامه نویسی در نروژ و شرایط مورد نیاز جهت مهاجرت به این کشور را می پردازیم.

پایتخت و مساحت نروژ جمعیت نروژ درباره نروژ

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

بررسی بازار کار برنامه نویسی در نروژ:

به دلیل پیشرفت و افزایش تقاضا برای مهندسین نرم افزار و برنامه نویسان در کشور نروژ افراد زیادی هر ساله برای کار به کشور نروژ مهاجرت می کنند. افزایش تعداد مهاجرین و متخصصین در کشور نروژ باعث پیشرفت بیشتر این صنعت در این کشور شده است. شهر اسلو به عنوان پایتخت نروژ، یکی از بهترین شهر ها برای برنامه نویسان در این کشور است. تعداد موقعیت های شغلی، گستردگی در صنعت فناوری اطلاعات و همچنین درآمد بالای باعث شده است که این شهر به عنوان مقصد برنامه نویسان در کشور نروژ شناخته شود و شرکت های برنامه نویسی واقع در این شهر بیشترین تعداد متخصص را استخدام نمایند. درآمد برنامه نویسان به طور معمول 25 درصد بیشتر از متوسط درآمد در کشور نروژ می باشد. برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر جزو یکی از بهترین و پر درآمد ترین مشاغل در کشور نروژ می باشد. به همین دلیل متخصصین داخلی و خارجی برای کار در این زمینه در کشور نروژ باید رزومه کاری مناسب داشته باشند. در ادامه هب بررسی بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ و میزان درآمد برنامه نویسی در نروژ خواهیم پرداخت.

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به نروژ:

متخصصین برای مهاجرت به نروژ و پیدا کردن کار در این کشور باید شرایط گوناگونی داشته باشند. افراد خارجی به منظور کار در کشور نروژ احتیاجی به تسلط کامل بر زبان نروژی ندارند. برنامه نوسان خارجی به منظور کار در کشور نروژ باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و می توانند در طول مدتی که در این کشور اقامت دارند، به تمرین و یادگیری زبان نروژی بپردازند. از این رو برای داشتن مدرک زبان انگلیسی برای کار در کشور نروژ الزامی است. شرط بعدی برای کار و مهاجرت برنامه نویسان به نروژ، داشتن تخصص در بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ می باشد. متخصصین با داشتن تخصص در بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ می توانند کار مورد نظر خود را دریافت کنند. زبان های برنامه نویسی زیادی در کشور نروژ وجود دارد اما زبان اندروید به منظور تقاضای و درآمد بالا، بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ شناخته می شود. متخصصین با داشتن تخصص در این زبان می توانند در بیشتر شرکت های برنامه نویسی در نروژ کار مورد نظر خود را پیدا کنند. شرط دیگر برای مهاجرت برنامه نویسان به نروژ، داشتن سابقه کار مرتبط و بیشتر از 1 سال می باشد. برای داشتن سابقه کار افراد می توانند در یکی از شرکت های برنامه نویسی در کشور مبدا یا به صورت خصوصی به برنامه نویسی مشغول باشند. نمودار زیر نشان دهنده چند نمونه از بهترین زبان های برنامه نویسی در نروژ با درآمد سالیانه آن ها در نروژ است:

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در نروژ:

به دلیل گستردگی مشاغل برنامه نویسی در کشور نروژ، این کشور در بیشتر زمینه ها نیروی کار متخصص پذیرش دارد. از سوی دیگر داشتن تخصص در زبان های برنامه نویسی محبوب در این کشور می تواند به جذب سریع تر افراد کمک شایانی بنماید. از این رو برنامه نویسان دارای وظایف متعددی هستند. دانش در زمینه ریاضیات و فیزیک از مواردی است که برنامه نویسان باید رعایت کنند. در زیر چند نمونه از وظایف برنامه نویسان در نروژ را مشاهده می نمایید:

  • کار بر روی قسمت های مختلف محصول مانند برنامه، قیمت گذاری، مجموع داده ها، نصب و غیره
  • نوشتن کد ها باید به صورت منظم و بدون هیچ پیچیدگی باشند.
  • در صورت لزوم بتوان در یک تیم مشغول به کار شد.
  • برای دستیابی به بهترین نتیجه، افراد باید با مشتریان و سایر بخش ها همکاری کنند.
  • مشکلات فنی و راه حل ها را شناسیی و ارائه نمایند.

در کشور نروژ شغل های متعددی در زمینه مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسی وجود دارد. با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کشور نروژ می توان متوجه چند نمونه از مشاغل برنامه نویسی در این کشور گردید. چند مورد از عناوین شغلی در کشور نروژ به شرح زیر است:

مشاغل موجود در زمینه برنامه نویسی در نروژ
برنامه نویس نرم افزار برنامه نویس وب
توسعه دهنده نرم افزار توسعه دهنده وب
مهندس نرم افزار برنامه نویس بازی های کامپیوتری
برنامه نویس سرور طراح گرافیک
توسعه دهنده چند رسانه ای تحلیلگر برنامه

میزان درآمد برنامه نویس در نروژ:

از با اهمیت ترین موارد برای مهاجرت به نروژ، درآمد برنامه نویسی در نروژ می باشد. میزان درآمد برنامه نویسی در نروژ با سطح رفاه افراد رابطه مستقیم دارد. از این رو با بررسی میزان درآمد و هزینه ها می توان متوجه سطح رفاه برنامه نویسان در این کشور شد. کم ترین میزان درآمد برنامه نویسی در نروژ 268 هزار کرون در سال می باشد. از سوی دیگر، بیشترین درآمد این نوع مشاغل 826 هزار کرون به صورت سالیانه است. متوسط درآمد سالیانه برای برنامه نویسان 583 هزار کرون است که بیش از نیمی از برنامه نویسان در این کشور کم تر از این میزان درآمد دارند. درآمد برنامه نویسی در نروژ به شرایط گوناگونی بستگی دارد. این شرایط عبارت اند از نوع زبان برنامه نویسی، سطح تحصیلات، محل کار و میزان سابقه کار فرد. میزان سابقه کار بیشترین میزان تاثیر را در افزایش درآمد در بین برنامه نویسان دارد. نمودار زیر نشان دهنده میزان افزایش درآمد بر حسب سابقه کار می باشد:

نمودار میزان افزایش درآمد بر حسب سابقه کار در نروژ

اخذ ویزای کار نروژ برای برنامه نویسان:

برنامه نویسان خارجی برای کار در کشور نروژ باید برای ویزای کار برنامه نویسی در کشور نروژ اقدام نمایند. اتباع کشور های اتحادیه اروپا می توانند بدون داشتن ویزا در این کشور اقامت داشته باشند، اما در 3 ماه ابتدای اقامت خود باید به پلیس محلی مراجعه کرده و اقامت خود در کشور نروژ را گزارش دهند. برنامه نویسان در خارج از کشور های اروپایی به منظور دریافت ویزای کار برنامه نویسی، باید اجازه اقامت در کشور نروژ را دریافت نمایند. برای دریافت ویزای کار برنامه نویسی یا اجازه اقامت در نروژ متقاضیان باید به صورت آنلاین بر روی وب سایت اداره مهاجرت کشور نروژ درخواست خود را ثبت نمایند. بدین منظور افراد باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور دریافت کنند. پس از ارائه پیشنهاد کاری، افراد می توانند درخواست خود را برای اجازه اقامت در سایت ثبت نمایند. مدت اعتبار اجازه اقامت نروژ بستگی به قرارداد کاری دارد و افراد در صورت تمایل به تمدید اعتبار اجازه اقامت، باید یک ماه پیش از پایان اعتبار به تمدید آن اقدام نمایند. متخصصین در صورت داشتن ویزای کار برنامه نویسی می توانند همسر و فرزندان خود را به وسیله ویزای همراه به نروژ بیاورند. مدارم لازم جهت درخواست اجازه اقامت نروژ به شرح زیر است:

  • فرم درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • رزومه کاری
  • اثبات پیشنهاد کاری و میزان درآمد
  • اثبات محل زندگی در نروژ
  • اثبات پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی عدم سو سابقه

اخذ اقامت نروژ از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس:

یکی ار موارد دارای اهمیت برای دارندگان ویزا کار برنامه نویسی در نروژ، دریافت تابعیت این کشور می باشد. افراد می توانند در صورت داشتن شرایط متنوع در کشور نروژ، تابعیت این کشور را دریافت نمایند. اولین شرط برای دریافت تابعیت نروژ، داشتن 7 سال اقامت موقت از 10 سال اقامت گذشته می باشد. یعنی افراد می توانند در طول اقامت خود در کشور نروژ خارج شوند اما برای دریافت تابعیت باید در مجموع به مدت 7 سال در این کشور اقامت داشته باشند. شرط بعدی برای دریافت تابعیت نروژ، مسلط و روان بودن در زبان رسمی این کشور است. بدین منظور متقاضیان باید آزمون نوشتاری و شفاهی باید نمره A2 یا B1 را دریافت نمایند. از دیگر شرط های دریافت تابعیت کشور نروژ می توان به آشنایی با فرهنگ و تاریخ و همچنین سیاست این کشور اشاره نمود. برای درخواست تابعیت افراد باید به صورت آنلاین فرم درخواست تابعیت را ارسال نمایند و مبلغ 4200 کرون به منظور درخواست تابعیت این کشور را به اداره مهاجرت پرداخت نمایند.

نحوه کاریابی برای برنامه نویس:

همانطور که گفتیم برای دریافت ویزای کار برنامه نویسی در نروژ افراد باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور را دریافت نمایند. بدین منظور کاریابی برای برنامه نویسان در کشور نروژ از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه نویسان می توانند از طریق وب سایت ها و موسسات کاریابی در نروژ شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. موسسات کاریابی پس از بررسی رزومه کاری فرد، آن را برای کارفرمایانی که قصد استخدام برنامه نویس خارجی را دارند ارسال می کنند. موسسات کاریابی در قبال عملی که انجام می دهند و به نسبت نوع کار و سطح درآمد وجه مناسبی را دریافت می کنند. از سوی دیگر وب سایت های کاریابی می توانند برای افراد در کشور مبدا خود در نروژ کار مورد نظر افراد را پیدا کنند. در نوع اول وب سایت ها، افراد می توانند به صورت رایگان در بین مشاغلی که به صورت آگهی در سایت قرار دارد جستجو کنند و به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار نمایند. در برخی از سایت ها متقاضیان با ایجاد حساب کاربری و پرداخت مبلغی کم، رزومه خود را در سایت بار گزاری می کنند و سایت پس از ارسال رزومه به کارفرما، و مصاحبه کاری می توانند پیشنهاد کاری دریافت کنند. پس از دریافت پیشنهاد کاری، برنامه نویسان می توانند برای دریافت ویزای کار برنامه نویسی نروژ اقدام نمایند. چند نمونه از وب سایت ها و موسسات کاریابی در نروژ به شرح زیر می باشند:

وب سایت های کاریابی در نروژ موسسات کاریابی در  نروژ
Jobbsafari Randstad
Finn.no Dagsen
Jobbnorge Manpower
Teknisk Ukeblad Adecco
jobbdirekte Oslo produksjon & Thenester
بازار کار برنامه نویسی در نروژ و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسی در نروژ ، درآمد برنامه نویسی در نروژ، ویزای کار برنامه نویسی و بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ را مورد بررسی قرار دادیم. نروژ کشوری پادشاهی و یکی از توسعه یافته ترین اقتصاد ها را در اروپا دارد. مردم این کشور رضایت کامل از زندگی دارند و توسعه شاخص انسانی در کشور نروژ در سطح بالایی قرار دارد. بازار کار برنامه نویسی در نروژ بسیار گسترده است و شرکت های بزرگ برنامه نویسی در شهر اسلو قرار دارند. برنامه نویسان با داشتن تخصص در بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ می توانند درآمد بالا همراه با شغل مناسب در این کشور داشته باشند. شما همراهان گرامی برای اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول دنیا می توانید سایر مقالات در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی قرار دهید. در صورت ایجاد تماس با مشاورین این موسسه می توانید مشاوره رایگان در خصوص بازار کار برنامه نویسی در نروژ مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت پرسش و پاسخ در انتهای صفحه با مطرح کردن سوالات خود در زمینه بازار کار برنامه نویسی در نروژ در کم ترین زمان ممکن جواب سوال خود را کارشناسان ما دریافت نمایید. در صورت داشتن رضایت از این مقاله، با ثبت امتیاز پنج ستاره، کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسی در نروژ

متوسط درآمد برنامه نویسی در نروژ چقدر است؟

متوسط درآمد برنامه نویسی در نروژ 583 هزار کرون در سال می باشد.

بهترین شهر برای برنامه نویسان در نروژ کدام است؟

به دلیل گستردگی در تعداد شغل ها و متوسط درآمد بالا، اسلو بهترین شهر برای برنامه نویسان در نروژ است.

شرط دریافت ویزای کار برنامه نویسی در نروژ چیست؟

در قدم اول برای دریافت ویزای کار برنامه نویسی داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما می باشد.

بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ چه خصوصیاتی دارد؟

به دلیل کارایی بالا و ساخت برنامه های متنوع موبایل و همچنین درآمد مناسب، اندروید به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی در نروژ شناخته می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *